Index - Fisio360

Técniques INDIBA® activ

Aparell basat en un sistema d’alta freqüència que estiumula la bio-estimulació, la microcirculació i promou la hiperactivació metabólica, respectant al mateix temps la fisiología cel.lular.

El tractament amb Indiba per a la rehabilitació es centra en accelerar els mecanismos naturals de reparació del teixit per a que el pacient es recupere més aviat. Tant en patología aguda com crónica l’objectiu fonamental del tractament es focalitza a la reducció del dolor, la inflamació i a accelerar els processos de curació.

Dintre del camp de la rehabilitacióm en qualsevol procés traumàtic és fonamental començar el tractament de forma precoç. Aquesta tecnología permet tractar al pacient des de les fases més avançades del procés de rehabilitació sense efectes adversos.

En fisioterapia esportiva la rapidesa dels resultats i la possibilitat de tractar patología aguda i crónica és un dels factors essencials per a garantir la rápida recuperació del teixit evitant recidives.

Prevenció de lesions: El tractament amb indiba optimitza les capacitats físiques integrant el moviment i el gest esportiu durant el tractament. En aquest entorn millorarà el rendiment esportiu sense interrompre l’activitat física del esportista.

Sol pelvià: Una part molt important de la població femenina i masculina sofreixen algún tipus de desordre associat a alteracions del sol pelvià. L’edat, així com el part i l’estil de vida poden afectar-lo provocant l’aparició d’alteracions tals com el dolor pelvià, incontinencia d’orina i fecal, vaginisme o dispareunia.

Efectes
  • Redueix el dolor
  • Facilita la mobilització.
  • Regenera els teixits.
  • Accelera la cicatrització.
Indicacions
  • Fissures Anals
  • Recuperació Post-part
  • Episiotomía